Her finner du informasjon, kjøpsbetingelser og hjelp vedrørende dine billetter til årets forestilling.

Informasjon om aktiviteter 2024 vil informeres om i slutten av mars. 

Pris: TBA

 

 

 

Båt tur/retur fra Drøbak til Oscarsborg er inkludert i operabilletten. Båten går i skyttel fra kl 16.30

Avgang fra Sundbrygga nord i Drøbak

Båt fra Oslo og Sandvika selges separat.
Båtbillett inkluderer ikke operaforestillingen. Disse må bestilles separat.

Båt fra Oslo bestilles her
Båt fra Sandvika bestilles her

For mer informasjon om transport til Oscarsborg, se Transportsiden vår.

Gruppebilletter
For bedrifter og organisasjoner over 10 personer som ønsker å kombinere operaen med fler opplevelser som middag, omvisning, overnatting eller transport, ta kontakt med oss direkte på post(a)oscarsborgoperaen.no

Grupper på over 10 personer får 10% rabatt. Ta kontakt med Ticketmaster på telefon 22 82 81 49 for lang reservasjons tid og få de beste plassene tilgjengelig.

Overnatting og middag
Overnatting på Oscarsborg Hotell og Tre-retters middag inne i festningen bestilles hos Oscarsborg Hotell på Oscarsborg Hotel og resort

KJØPSBETINGELSER

Forbehold
Stiftelsen OscarsborgOperaen kan ikke stå til ansvar for utilfredsstillende værforhold, stengte fasiliteter, parkering muligheter eller andre forhold som ligger utenfor vår kontroll.

Forestillingene kan bli avbrutt ved kraftig lyn og torden, samt andre uforutsette hendelser som ligger utenfor vår kontroll. Dersom arrangør avbryter etter forestillingen har startet refunderes ikke billetten.

Reklamasjoner
Eventuelle reklamasjoner må fremsettes umiddelbart til Stiftelsen OscarsborgOperaen på post@oscarsborgoperaen.no Krav om erstatning må meddeles Stiftelsen OscarsborgOperaen skriftlig senest 7 dager etter arrangementet.

Refundering av billetter

Billetter refunderes ikke. Eneste unntak er dersom arrangør avlyser forestillingen.

Avbestillingsregler
Ticketmaster har som en ekstraservice en ordning som heter Fan Guarantee for å angre ett kjøp.  Denne kan gi deg refusjons mulighet i inntil 24 timer etter kjøp på et arrangement som er 14 dager eller lenger frem i tid.  Merk at det finnes noen unntak for hva som går under nevnte Fan Guarantee, både av arrangement og spillesteder, disse er beskrevet under linken over.

Ellers er det ingen avbestilling eller refusjon.

Force majeure
Stiftelsen OscarsborgOperaen kan avlyse eller avbryte en et arrangement/forestilling på grunn av force majeure, som forstås med krig, opptøyer, streik, lockout, olje- og bensinrasjoneringer, grenselukkinger, epidemier, natur- og forurensingskatastrofer eller lignende hendelser.

Ved force majeure er Stiftelsen OscarsborgOperaen forpliktet til snarest å underrette kundene. Kundene vil i disse tilfeller ikke ha krav på noen godtgjørelse eller tilbakebetaling av innbetalt beløp.

Ticketmasters kjøpsbetingelser gjelder i tillegg til ovennevnte betingelser.

SUPPORT
Hvis du trenger å kontakte Ticketmaster med spørsmål knyttet til en eksisterende ordre må du bruke «Trenger du hjelp med denne ordren?» knappen nederst i din ordre ved å logge inn på MinKonto (https://www.ticketmaster.no/user/events/upcoming) Du kan finne instruksjoner på hvordan du kan gjøre dette på denne siden. (https://help.ticketmaster.no/hc/no)

Har du problemer med:

–  Logge deg inn på min konto eller
– Manglende ordre på min Min Konto
– Spørsmål om kjøpsprosess eller feil ved betaling
– Ticketmaster Gavekort
– Et arrangement som ble gjennomført for mer enn 90 dager siden
– Rullestol og ledsagerplasser

Kontakter du Ticketmaster Support.
Hvis du kontakter Ticketmaster gjennom dette skjemaet, vær oppmerksom på at de bare kan hjelpe deg hvis spørsmålet ditt omhandler temaene ovenfor.