Her finner du informasjon og hjelp om billetter til årets forestilling.

Du kan trygt kjøpe billett til årets forestilling. Om vi må avlyse forestillingen på grunn av Coronarestriksjoner refunderer vi din billett.

Datoer for forestillinger i 2022:
09 august kl 19.30
11 august kl 19.30
13 august kl 19.30
15 august kl 19.30
17 august kl 19.30
19 august kl 19.30
20 august kl 19.30

Billettene bestilles hos Ticketmaster.no

Priser:

Felt B & Felt E                     kr 795,-
Felt A, C, D, F                      kr 695,-
Studenpris Felt A, C, D, F     kr 495,- (med gyldig studentbevis) 

Båtbilletter:
Båtbillett inkluderer ikke operaforestillingen. Disse må bestilles separat.

Billetter til båttransport fra Oslo og Sandviken blir tilgjengelig etter nyttår. Meld deg på vårt nyhetsbrev i bunnen av denne siden for å få informasjon når båtbillettene blir tilgjengelig samt andre tilbud i forbindelse med årets forestilling.

Gruppebilletter
For bedrifter og organisasjoner over 10 personer som ønsker å kombinere operaen med fler opplevelser som middag, omvisning, overnatting eller transport, ta kontakt med oss direkte på post(a)oscarsborgoperaen.no

Grupper på over 10 personer får 10% rabatt. Ta kontakt med Ticketmaster på telefon 22 82 81 49 for lang reservasjons tid og få de beste plassene tilgjengelig.

Overnatting og middag
Overnatting på Oscarsborg Hotell og Tre-retters middag inne i festningen bestilles hos Oscarsborg Hotell på Oscarsborg Hotel og resort

SUPPORT
Hvis du trenger å kontakte Ticketmaster med spørsmål knyttet til en eksisterende ordre må du bruke «Trenger du hjelp med denne ordren?» knappen nederst i din ordre ved å logge inn på MinKonto (https://www.ticketmaster.no/user/events/upcoming) Du kan finne instruksjoner på hvordan du kan gjøre dette på denne siden. (https://help.ticketmaster.no/hc/no)

Har du problemer med:

–  Logge deg inn på min konto eller
– Manglende ordre på min Min Konto
– Spørsmål om kjøpsprosess eller feil ved betaling
– Ticketmaster Gavekort
– Et arrangement som ble gjennomført for mer enn 90 dager siden
– Rullestol og ledsagerplasser

Kontakter du Ticketmaster Support.
Hvis du kontakter Ticketmaster gjennom dette skjemaet, vær oppmerksom på at de bare kan hjelpe deg hvis spørsmålet ditt omhandler temaene ovenfor.